reklama

Slniečko svieti – dnes je krásny deň.

Tak ako spoza mračien vyjde slnko, tak aj v reálnom živote po ťažkých dňoch prídu dni, ktorá sú neskutočne krásne. Človek sa zobudí s úsmevom na tvári a teší sa z každého nového okamihu. A prečo vlastne?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Z vlastnej skúsenosti viem, že ťažké dni musia prísť. Ak by neboli, tak by sem si tie krásne nevážili. Za posledný mesiac som si otočila život naruby. Pýtate sa ako? Zanechala som prácu, priateľa, bývanie, kamarátov v jednom meste a odišla domov – do rodnej dedinky (síce s 9000 obyvateľmi ale stále dedinky J ). Dôvod? ZMENA! Tak potrebná a pre mňa nevyhnutná v živote.

Koľkokrát sa stalo, že si človek myslel, že má všetko a časom zistil, že vlastne nemá nič. Že žil v ilúzii, ktorú si poctivo kŕmil odrobinkami toho pravého šťastia, ktorého od neho utekalo. A potom prišlo ráno a facka : „Blik, osvietilo ma!“ Je to neskutočne náročný boj všetko zanechať a ísť ďalej. Pohnúť sa aspoň o krôčik napred. Pre mňa bol krokom vpred návrat domov. Získanie času na rozmyslenie si, čo chcem ďalej v živote robiť, kto som, čo som a čo ma napĺňa? Stále to neviem. Viem, že som tak šťastná ako som už dlhú dobu nebola! A nie je krajšieho pocitu, keď aj bez všetkého je človek na vrchole blaha. Stačí rodina, pár priateľov, čas na oddych, prechádzky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď ste v živote nešťastní, necháte to tak, lebo sa bojíte, čo bude ďalej? Alebo ste tí, ktorí sa postavia a začnú žiť inak? Tak, aby boli spokojní? Ja som bola doteraz slaboch a zbabelec. Radšej som samú seba zaprela, len aby som žila v klamstve a ilúzii šťastia. No poviem Vám, nepomohlo mi to. Človek by si mal uvedomiť kedy je koniec určitej etapy jeho života a začať novú. Nemusí hneď kvôli tomu odchádzať z mesta ako ja, stačí urobiť zmenu vo svojom vnútornom zmýšľaní.

Poviem Vám : STOJÍ TO ZA TO!

Michaela Rerková

Michaela Rerková

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"...niečo ako oheň, niečo ako dym. Kde som? Kde som? Kedy poletím? Hučí vo mne more, chcem sa skryť, prepadlo sa do mňa tisíc Atlantíd. Celá Zem mi visí na nohách..." (z poézie Miroslava Válka Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu