reklama

Strach

Slovíčko, ktoré vyjadruje toľko citov. Slovíčko, ktoré dokáže zmeniť celý tvoj, môj aj náš život. Niečo, čo dokáže ovládnuť celé telo, srdce a myseľ.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Poznáte pocit, keď sa necháte ovládnuť strachom a hodíte za hlavu to, na čom Vám najviac záleží? Čo ste chceli pôvodne dosiahnuť bez akýchkoľvek zábran? Niekedy mám pocit, že mne sa to stáva každý deň...
Vo svete je preukázané, že láska je ten najsilnejší cit, ktorý dokáže aj „hory preniesť“. Podľa mňa však to nie je až tak úplná pravda. Strach je silnejší. Prečo? Pretože strach zo zlomeného srdca, strach z bolesti a zlyhania dokáže urobiť väčšie veci ako obyčajná láska. Môžem milovať celý svojím vnútrom ale v momente, keď sa začnem báť, sa venujem vlastnému diablovi v tele viac ako ružovým snom.
Možno si poviete, že som pesimista. No kto je pesimista? Podľa mojich skromných myšlienok je to človek, ktorý sa nechá ovládať strachom. No, s ním treba bojovať! A je na to jeden, jediný a prostý dôvod: „ Šťastie...“
Šťastie by pre nás malo byť alfou a omegou celého života. Pre niekoho to bude nové auto, nový byt, pre niekoho rodina a pre niekoho kariéra. Každý nachádzame šťastie v niečom inom. No veľa z nás nedosiahne to po čom túži, nepohne sa ani o centimeter. A prečo? Pretože strčí hlavu do pod perinu, zakričí – nič sa nedá, začne kydať hnoj na celý život a svet – aké to je všetko ťažké a nezvládateľné. A potom sa ráno zobudí a má ešte menej ako mal deň predtým. Čoho sa ľudia boja – to odmietajú. Nielen veci a túžby ale aj ľudí. Strach nás ničí ale aj posúva ďalej. Je na každom z nás čo si vyberie. Ktorou cestou sa vydá. Či krytím sa niekde v kúte alebo pekne so vztýčenou hlavou proti skale.
Bojíš sa? Ja tiež! Kto by sa nebál? Už sa prestaňme báť a užívajme si život plnými dúškami pretože nikdy nevieme, kedy ten náš život skončí... Ja to skúsim a Vy?[/content>

Michaela Rerková

Michaela Rerková

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"...niečo ako oheň, niečo ako dym. Kde som? Kde som? Kedy poletím? Hučí vo mne more, chcem sa skryť, prepadlo sa do mňa tisíc Atlantíd. Celá Zem mi visí na nohách..." (z poézie Miroslava Válka Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu