reklama

„Škeriace“ sa slnko zamračených dní

Každý piatok poobede sa na uliciach a cestách ponáhľajú ľudia domov. Čiže do jedného z miest, ktoré im neutečie a vyžaruje istotu. Niektorí sú usmiati a tešia sa na ďalšie dni, niektorým sa na čele objavujú vrásky a v očiach vyhasínajúci život. Kto sú títo ľudia s tieňom v tvárach? A prečo sa nevedia tešiť z každého ďalšieho prežitého dňa? Lesk a žiaru okolo úspešných ľudí z rôznych televíznych relácií neraz považujeme za šťastie. V hlave mi často plávajú myšlienky typu: „Je táto maska šťastia pravdivá? Vybrali si svoju cestu sami alebo im k tomu niekto pomohol? A čo chcem ja?“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu
(zdroj: Mirka Křivánková (CZ))

„Nikdy nie je dôležité, kedy nájdeš správnu cestu, ale dôležité je, či ju vôbec nájdeš."


„Čo máš najradšej? Porozprávaj mi o svojich túžbach a snoch! Ako ti môžem pri ich plnení pomôcť?" Pýtajú sa to dnešní rodičia? Vidím v niektorých prípadoch ignoranciu detských túžob a potrieb. Niektorí (nie všetci) pošlú svoje dieťa do umeleckej školy, aby nesedelo doma a nič nerobilo. Je to dobré, že ho neposadia k PC a oni si idú robiť svoje. Ale čo ak je dieťa nadané na šport či žurnalistiku? Nikto z nás nevie čítať ich myšlienky, že čo dané dieťa baví a čo ho napĺňa. Čo tak viac sa pýtať? A veľa! Aj na veci, ktoré by sa zo začiatku zdali iba niečím úplne banálnym. Treba im dať najavo, že sa o nich zaujímame a že majú na výber.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Väčšina z nás chce v živote niečo dosiahnuť. Niekto preto, lebo mu rodičia ukázali tú cestu, iný preto, lebo vidia finančné zabezpečenie. Každé zamestnanie má význam! Ak má niekto veľkú „papuľu", nie je to jeho nevýhoda. Treba túto jeho odlišnosť využiť! Veď poznáte Adelu Banášovú či Jana Krausa... Zdokonaľovanie sa v nej im zabezpečilo prácu, pri ktorej nemusia zabúdať na svoje sny a túžby.


Ak niečo chceme, ideme si za tým. A ak už nie je za čím ísť, tak nevieme, čo chceme.


Všimla som si, že peniaze a vysoká pozícia vo firme nezaručia človeku šťastný život a nerozprúdia elán do každej žilky ľudského tela. Podľa mňa niekedy aj obyčajná upratovačka môže byť šťastnejšia ako manažér renomovanej spoločnosti. Samozrejme netvrdím, že je to pravidlom!

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Každodenne uvažujem nad svojou budúcnosťou, hľadám správnu cestu, spôsob toho pravého (šťastného) žitia, avšak najprv si aj ja musím utriediť v hlave, čo chcem a čo ma bude napĺňať. Nesmiem nikdy zabudnúť, že iskry v očiach by mi nemali v práci vyhasínať, ale mali by každým dňom viac žiariť. Aby aj počas zamračených dní ľudia na ulici, ktorých stretnem, videli svietiť slnko v mojich očiach. Žiaru očí a duše.

Michaela Rerková

Michaela Rerková

Bloger 
  • Počet článkov:  37
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"...niečo ako oheň, niečo ako dym. Kde som? Kde som? Kedy poletím? Hučí vo mne more, chcem sa skryť, prepadlo sa do mňa tisíc Atlantíd. Celá Zem mi visí na nohách..." (z poézie Miroslava Válka Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu